dinsdag 11 oktober 2011

De Terugreis

Zo hier is die dan de afsluiter van Gerrit & Joke.
De dag begon met het vaste rituul Koffie op het pooldeck en de laptops aan voor de laatste berichten.
En omdat de muizen nu ook weer dood voor de koelkast lagen ,was er geen ontbijt maar moesten we het doen met een banaan en een glas Jus,ook dat is nu op.
Nog een laatste weeg beurt voor de koffers ,dan hebben we op MCO geen verrassing.

Nou kijk eens alles paste netjes

Nou en we hadden het goed gedaan hoor alles was onder 23 kilo en toen kwam nummer 4 bingo precies 23 kilo,was geen probleem volgens de aardige mevrouw van United.
De eerste vlucht naar Chicago was precies op tijd,bij binnenkomst in het vliegtuig dachten we dat in Schoolreisje waren beland allemaal kinderen met Micky oren .
De vlucht verliep keurig geen last en waren mooi op tijd in Chicago.
Daar aangekomen gingen we nog een uur terug in tijd dus we hadden ruim de tijd om onze bekende koffie leverancier met een laatste bezoek te vereren.
(mag de naam Starbuck niet meer gebruiken te veel Reclame)
Nog even wat gegeten aldaar en we konden weer boarden.
Maar dan moesten we wel naar een andere pier,en toen moesten we door de tunnel van licht
Een klein idee waar we door heen moesten
Erg Mooi
Bij binnenkomst zei ik tegen Joke ,nou volgens mij zitten we weer verkeerd het was nu een bejaardehuis Trip,allen de oren van Micky ontbraken.
Ook deze vlucht is mooi verlopen en na de nodige vragen Pasta or Beef,Koffie of Thee ging in het vliegtuig en ook bij ons het licht uit .
Ongeveer een uur voor de landing werden we weer wakker gemaakt met licht en een ontbijt,of als je dat zo kan noemen,koffie er bij en alles was weer weggespoeld.
Mooi op tijd geland en vlug naar de Nicotine plek.
Bij de paspoort controle zaten ze al op ons te wachten ,daar heb je ze die Shoppers.
Door naar de koffers en die kwamen gelijk naar boven en dus vlug naar buiten.
Joop gebeld en die stond in de File we staan buiten bij de Koffieleverancier.
Deze keer geen Frappucino voor mij hoor riep Joke,en ook geen Lemon Ice Cake.
En ja hoor daar kwamen Joop & Nancy,ook die wilden geen koffie dus dan maar naar de auto en ook daar pasten alles netjes in,thuis aangekomen vlug een heerlijke bak DE en tompoes van onze warme bakker,Joop zat te popelen heb je ze nog voor me meegebracht nee Joop paste niet meer in de koffer,alles wat er in zit is voor ons aanstaande kleinkind.
Mama toch maar de koffers open gemaakt en zowel Joop als Nancy blij,en ook onze aanstaande kleine meid ,Oma had wat moois gevonden lekker warm.
Lekker warm voor onze kleine meid,ze heeft van oom Peter ook al lekker UGG pantoffels gehad dus heeft het niet koud als ze in Januari word geboren
Zo dit was onze laatste reisdag uit ons Favoriete Vacantie land.
Ondanks dat we ook deze keer niet netjes zijn behandeld door AV blijven we toch terug gaan ,want ook al houden wij niet van de parken het blijft voor ons vacantie land nr.1
Bij ons heeft het virus goed toegeslagen en zitten alweer te puzzelen voor April 2012 en September 2012
Inmiddels zijn we er uit dat we ook zonder AV er wel kunnen komen.
Dit was de laatste Update voor dit Blog ga nu even met vacantie tot Januari en dan zetten we nog even een Update met Foto's van de kleine meid.
We willen iedereen bedanken voor de Reactie's,dat was iedere morgen weer heel leuk om te lezen,maar toch zullen jullie in 2012 ons niet meer terug vinden.

1. Het was leuk om te lezen, jammer dat het al voorbij is. Ik houd me aanbevolen voor de volgende blog :)

2. Jullie bedankt voor het leuke blog!!
    Tot de volgende keer,

Saskia

3. Wat een leuk winter pak zeg, die kleindochter boft maar!
    Bedankt voor jullie leuke blog en veel plezier met zoeken en plannen van jullie volgende trip's!
    Groetjes Marja

4. Wij hebben ook met veel plezier meegelezen, bedankt hiervoor.
    Succes met de jetlag en tot een volgende keer.

5. welkom thuis ! De aandelen van Starbucks zijn gedaald naar een dieptepunt ....hoe zou dat komen ?? groeten van Ina, Arjan en Nel.
    PS. het was vandaag weer bloedheet!!

6. Jullie zijn weer thuis, zullen we dan maar afspreken in April 2012... komen jullie op de koffie bij ons.

Heel veel sterkte met de jetlag... en ik blijf het jammer vinden als niet meer blogt!!!!!!

groetjes
    Rick en Mandy

7. Bedankt voor het leuke blog, jullie hebben een super vakantie gehad. Jammer alleen van de laatste dagen met regen.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie plannen voor volgend jaar.