woensdag 5 oktober 2011

Dinsdag Dag Peter





Over deze dag valt eigenlijk weinig te vertellen .
Welke schoenen passen nou het beste bij mijn Trolly hoorden ik hem tegen Joke zeggen
Na alles nog een keer gewogen te hebben kwam hij bij zijn tweede koffer nog steeds aan de 23 kilo ,
Nou dan kan je alvast voor ons wat meenemen zei Joke ,geef ik mijn lange broek mee die eigenlijk voor de terugreis was ,dus ik heb twee kansen ik ga in mijn Korte naar huis of ik ga Shoppen .
We hebben hem op MCO afgezet en nog even mee naar binnen gegaan maar dan komt de tijd van afscheid nemen en dat is voor Moeders altijd zwaar.
Dus ga maar snel door de controle dan gaan wij weer.
We zijn terug over de Bobby Creek Rd. gegaan mooi geen Tol en kwamen na een kwartier op 192
Eerst even een stop bij Starbuck en toen weer verder,en ja hoor wat passeren we daar de Walmart.
Laten we daar even gaan kijken dat is lang geleden ,en ja hoor zo gezegd zo gedaan en de baby afdeling ging gelijk weer bestellen bij de leverancier.
Verder nog een poosje aan rand van de pool doorgebracht
Maar Joke had er al snel genoeg van
Dus douchen aan kleden en daar gingen we weer,deze keer werd het Cracker Barel
Na het eten het is nog vroeg zullen we dan nog maar even wat gaan winkelen,wel ja en daar gingen we op naar Premium
(ps. weet niet meer welke hoor)
Maar ze hadden daar wel gelukkig een Starbuck
En ja hoor bingo weer tassen
Helaas van vandaag niet zoveel Foto's was toestel vergeten lag onder de lader.
Krijg net een seintje dat me Battery leeg is morgen de rest




3 opmerkingen:

  1. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om afscheid te nemen na zo'n fijne vakantie samen. Maar jullie hebben nog lekker heerlijke dagen voor de boeg.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo weer helemaal bijgelezen, jullie hebben een heel gezellige tijd. Nu nog een stuk vakantie samen, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee shoppers, en levensgenieters, hij gaat lekker, maaruh ik mis een dagje ;-))

    BeantwoordenVerwijderen