zaterdag 1 oktober 2011

Hands on the pocket



De dag begon eens anders dan anders na de kofie met Laptops wilden Joke even van het zonnetje genieten.

Maar nee hoor dat vond Peter niet goed en wat tegen strubbelingen ging Joke met Pyama aan
Nou als ik er dan toch in ben kijk gelijk even of de worsten al gaar zijn
Zelfs de Buren kwamen even kijken wat er allemaal aan de hand was
Dus toen het weer allemaal rustig was in ons huisje dacht Joke even drogen in de zon
Zo en hier zijn ze dan mijn Kado van Joke gescoord bij Ron Jon
tijdens het ontbijt zei Peter ik zal eigenlijk graag een Trolly willen voor mijn Laptop en mijn nieuwe Ipad .
Daar ik wel eens gelezen had van de grootste Flea Markt in de buurt van Altamonte ,zijn we in de auto gestapt en die kant op gegaan.


Vandaar de titel van de Dag, wat voelde we ons daar ongemakkelijk was voor ons gevoel nog erger dan Beverwijk.
Dus daar waren we zo weer weg op naar de Florida Mall
We moesten toch even door de M&M winkel en toen ik daar eenmaal binnen was moest ik

De man van de Restroom hoorde me en dacht oh dat gaat niet goed
Uit voorzorg bracht hij nog een paar rollen
Maar alle gekheid op een stokje nu weer terug naar het verhaal,we hadden nog steeds geen Trolly voor Peter gevonden ,hadden er zat maar niet naar zijn zin.
Dan gaan we maar door naar Premium Outlet Int.Dr.
Toen we daar aankwamen rijden was het precies wat we verwacht hadden Druk Druken nog eens Druk stonden al stil vooe Festival Bay.
Daar ben ik lang niet geweest zei Peter ,nou er is ook niet veel meer ,hoorden ik Joke zeggen
Maar goed het was Peter zijn dag dus hup de parkeerplaats op
Even rond gekekn bij Vans de skate baan,en toen door naar Outdoor World.
De daar door ons aangeschafte Jacht hond heeft goed zijn werk verricht
Hij bracht ons regelrecht naar al het Wild
                                   En deze hebben we Gratie verleend voor Thanks Giving
Daarna hebben we nog even een discussie gehad over wat nou nog te gaan doen,Segway hoorde ik Joke zeggen,nou dan heb ik een beter idee




Maar omdat Joke bang was dat ze zou verdwalen heb eerst nog even een Garmin voor haar gekocht
Eentje waar ze het goed op kan zien
We hebben ons dinner gebruikt bij TGI Frydai,en zijn daarna nog even naar Old Town naar de oude Auto's wezen kijken
We zitten nu weer bij de pool onder het genot van een Cola dit verslag te maken,en ja hoor Oma is al weer in Croma
P.S. Het was vandaag wat fris hebben de Airco uitgezet en de Kachel aan in de Auto






3 opmerkingen:

  1. Da's weer eens anders wakker worden toch? Lekker relaxen en shoppen, da's pas vakantie! Geniet lekker....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lekker relax dagje geweest en dan afsluiten met TGI Friday.
    Beter kan het niet naar mijn mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie weer veel meegemaakt ontzettende veel wildlife gefotografeerd, op een quad gezeten..

    Goed bezig ;-0

    Hoe zit het nu met de koffer?

    BeantwoordenVerwijderen