donderdag 6 oktober 2011

Donderdag 06-10-2011

Na het heerlijke dinner van gisteravond was er niet veel trek in Ontbijt,maar we een Donut gaat er wel in
Samen met een bakje koffie en wat doe je dan bespreken wat zullen we vandaag gaan doen.
Na het lezen van het blog van Rick & Mandy over Epcot's Wine &Food Festival nog even zitten dubben van zullen we,maar het is het niet geworden.
(Verslaafd aan Florida vinden we meer dan genoeg)
Er stond bij Joke nog een ding op de verlanglijstje en dat was Sarasota.
Maar aangezien de Afstand zei Joke nou dat komt nog wel een keer (heb op St. Augustine ook 15 Jaar gewacht)
Maar goed ik stelde voor om eens richting Tampa te gaan ook daar heb je leuke Malls.
En ja hoor daar gingen we op naar Tampa ,halverwege de 4 even er af voor een Sanitare stop en wat zitten spelen met Miep,die had Peter achter gelaten in de Auto en daar kwam Ellenton Outlet te voorschijn
Nou dat is wat anders dan de Vine of ID
Aanbieding Jeans 1.99 en de tweede Gratis
Shirt 1.99
Dus gescoord Twee Jeans +Shirt voor 4.25
Dat is nog eens Sale
Nu heb ik hem echt gevonden zei ik tegen Joke  nee Gerrit het word een Meisje.
Nog even wat verder gewandeld daar en kwamen uit de Subway daar zijn we beide voor een heerlijke Footlong  gegaan en heerlijk buiten in de zon op het Bankje op gepeuzeld.
Blijf hier lekker zitten dan haal ik wel even de wagen
Gelijk nog even op Miep gekeken hoever het nog was naar Sarasota,dat viel mee 30 minuten zei Miep.
Joke we zijn er nu bijna dus nu gaan we er voor.
Ja ik hoor jullie denken wat heeft die Joke met Sarasota.
Op het blog van Ina&Arjan had Joke gelezen dat daar een Amish Restaurant was,en dat wilden ze wel eens zien en proberen.
Dus op naar Sarasota en Miep had gelijk met 30 minuten waren we er.
Nou als ik alles had geweten had het mooi niet gedaan.
Moest eerst ik helpen hout zagen voor de kachel anders kon er niet gekookt worden.
Hij wilden ook nog hebben dat ik op het land kwam helpen
Nou ik dacht het niet ik heb Vacantie hoor
Maar goed op de kinderen passen wilden Opa&Oma wel,dan kon moeder even het eten koken
Dus zo kon moeder de keuken in en het resultaat mocht er zijn
(Zie Foto)
Al met al hebben we daar heerlijk gegeten met dank aan Ina & Arjan
Deze zaak staat bekend om zijn taart en na het eten was er geen plaats meer ,dus een ToGo.
Nu zit ik hier bij de pool het blog te schrijven met een Baco met een heerlijk stuk Taart
Joke is al in diepe slaap en ligt te dromen van die taart ,heerlijk morgen bij de koffie .
Nou als ze morgen in de koelkast komt vind ze mooi een lege doos.
Nou ik ben weer helemaal bij met dank aan Rick dat scheelde me weer een dag.
Morgen begint Columbus Sale dus dat word weer eens een dag SHOPPEN.
Voor de thuisblijvers Goede Morgen en voor de Orlando gangers welterusten ook ik ga mooi dromen van die Taart die al lekker op is .
Tot Morgen








4 opmerkingen:

  1. Wat een super aankopen hebben jullie gedaan zeg, en dan die prijzen!!
    Wat een enorme patser bak zeg, en dan die pose op het eind ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is pas echt SALE!! Ennuh Gerrit, je bent een echt fotomodel, mooie pose op het filmpje.

    Veel shop plezier en denk aan de kilo's in de koffers.

    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn de ontmaskerde mystery shoppers van FLorida... het lukt werkelijk overal ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor ontbijten met donuts en later een footlong van subway als lunch.
    Leuk uitstapje naar de Amish in Sarasota.
    Veel plezier weer.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen